AKREDITOVANI
STUDIJSKI
PROGRAMI
AKREDITOVANI STUDIJSKI
PROGRAMI

Trgovina – modul 2
Porezi i carina
EKONOMIJA RAČUNOVODSTVO
I REVIZIJA
Trgovina – modul 1
Trgovina i marketing
MARKETING,
MENADŽMENT
i TRGOVINA
EKONOMIJA
I FINANSIJE
Osnovne studije

MARKETING MENADŽMENT I TRGOVINA

Naučna, stručna ili umetnička oblast:

Ekonomske nauke

Vrsta studija:

Osnovne akademske studije

Obim studija studija izražen ESPB bodovima:

240

Stručni naziv:

Diplomirani ekonomista

Dužina studija:

4 godine (8 semestara)

Osnovni cilј studijskog programa Marketing, menadžment i trgovina je da studenti steknu visok nivo znanja, razviju kompetencije i steknu veštine za kreativan pristup osnovnim poslovnim procesima iz oblasti marketinga, menadžmenta i trgovine, koja su potrebna za savremeno upravlјanje poslovanjem svake organizacije.

Svrha studijskog programa je u formiranju kompetentnih stručnjaka sa širokim znanjima iz oblasti poslovnog okruženja (mikro i makro ekonomija, sociologija, međunarodna ekonomija), koji imaju potrebna stručna znanja za upravlјanje osnovnim poslovnim procesima usmerenim na tržište (preduzetništva, strateškog menadžmenta, upravlјanje kvalitetom, principi marketinga, osnovi računovodstva, tržište rada, itd.) i sposobnost primene svih stečenih znanja radi upravlјanja poslovnim procesima (upravlјanje finansijama, elektronsko poslovanje, organizacija i korporativna kultura, i slično). Studenti će biti osposoblјeni za izvršavanje analitičkih, sintetičkih i planskih zadataka, za samostalno donošenje odluka u redovnom poslovanju kao i rukovođenje i upravlјanje u odabranom sektoru.

Ishodi učenja koji se ostvaruju savladavanjem studijskog programa Marketing, menadžment i trgovina su sledeći:

  • Student je stekao osnovna teorijsko-metodološka znanja iz oblasti mikro i makro ekonomije i razume potrebnu za merenjem i prirodu kvantifikacija ekonomskih procesa.
  • Student je usvojio veštine i stekao znanja iz engleskog i znanja izabranog stranog jezika.
  • Student je razvio veštine razumevanja, analize i vrednovanja slpženih tržišnih odnosa.
  • Student je sposoban da analizira kretanja na domaćem i međunarodnim tržištima i proces prilagođavanja poslovne strategije tržišnim zahtevima.
  • Student je razvio sposobnost razumevanja preduzetnih procesa, upravlјanja finansiranjem, upravlјanje kanalima marketing i poslovnim brendovima.
  • Student je oposoblјen za dalјe obrazovanje kroz master i doktorske studije, odnosno, za dalјe stručno usavršavanje kroz specijalističke studije i projekte za profesionalno usavršavanje.

RASPORED PREDMETA PO SEMESTRIMA I GODINAMA STUDIJA

KNJIGA PREDMETA za program OAS Marketing, menadžment i trgovina

PREUZMI
PREUZMI