Milan Brkljač

DOCENT

Biografija
Милан Бркљач је рођен у Београду 1988. године. Завршио је Гимназију „Исидора
Секулић“ у Новом Саду, где је уписао студије на Универзитету у Новом Саду,
Економском факултету у Суботици 2007. године. Основне академске студије завршио
је 2011. године и исте године уписао мастер академске студије. Након завршетка
мастер академских студија 2012. године запослио се у компанији НИС ГАЗПРОМ
НЕФТ, Нови Сад где је радио до 2014. године. Докторске академске студије уписао је
2013. године на Универзитету у Новом Саду, Економском факултету у Суботици, где је
одбранио докторску дисертацију под називом „Детерминанте намере коришћења
услуга из домена економије дељења код миленијумске генерације у Републици Србији“
2021. године. Упоредо са докторским студијама радио је у компанији Дигипулс д.о.о.
Нови Сад и Високој школи модерног бизниса у Београду.
Континуирано је посвећен стручном усавршавању. Током априла месеца 2012. године
боравио је у студијској посети Универзитетима и компанијама у Немачкој и Аустрији:
Technische Universität München, Fachhochschule Oberösterreich, Mercedes-Benz Stüttgart,
BMW München, John Deere Mannheim, TGW Logistics group Wels, Eurofoam GmbH Linz.
Такође током октобра 2018. године био је полазник седме међународне DAAAM
докторске школе, DAAAM International Vienna, одржаној у Задру, Р. Хрватска, као
стипендиста FESTO Scholarship. Милан Бркљач је као члан маркетинг тима компанија у
којима је радио прошао обуке из области Дигиталне фотографије, Дигиталног
маркетинга, поседује сертификате ECDL CORE Certificate JISA-Union of ICT Societies,
као и сертификат Google Ads Display Certification, ID: 57351454: Google Inc.
Члан је Српског удружења за маркетинг – СеМа. Објавио је више научних и стручних
радова у часописима и на међународним научним скуповима у Србији и иностранству.
Основна стручна интересовања су му теме из области маркетинга, понашање
потрошача, дигитални маркетинг, трговина, управљање односима са потрошачима,
економија дељења и маркетинг комуникације.
Био је стипендиста Министарства просвете Републике Србије од 2008 до 2010 године;
стипендиста FESTO Scholarship – for Students at the 7th International Doctoral School,
2018. године; добитник прве награде на студентском такмичењу, заједно са тимом
студената, за најбољи промотивни спот у оквиру „Ноћи рекламатера“ на Економском
факултету у Суботици. 2010. године, као и треће награде на средњошколском ликовном
конкурсу 2005. године.
Од страних језика течно говори и пише на енглеском језику и служи се немачким
језиком. Упоредо са Гимназијом похађао је и средњу музичку школу „Исидор Бајић“ у
Новом Саду, одсек музички сарадник – теоретичар. Свира и штимује клавир.

Bibliografija

ORCID: https://orcid.org/0000-0002-0617-973X

Bibliografija
M51 – Vrhunski časopis nacionalnog značaja:

  • Brkljač M. (2012). Koncept životne vrednosti kupca kao metod za rangiranje kupaca. Anali Ekonomskog fakulteta u Subotici, 48(28), 157-165.
  • Stanković J., Brkljač M., Nikolić S.T. (2014). Strategic integrated marketing communications: domination or equality of elements? Anali Ekonomskog fakulteta u Subotici, 51(32), 205-218.
  • Lukić M.J., Brkljač M., Perčić R.K. (2019). Brendiranje poslodavaca u funkciji privlačenja i zadržavanja talenata koji pripadaju generaciji milenijalaca. Marketing, 50(2), 83- 93.
  • Brkljač M., Stojanović I., Maksimović L. (2019). Analiza primene i izgradnje brenda kao instrumenta za sticanje konkurentske prednosti – primer tržišta restorana u Novom Sadu. Tranzicija, 22(44), 77-91.

M33 – Saopštenje sa međunarodnog skupa štampano u celini:

  • Brkljač M. (2013). Marketing aspekti uticaja inovacija u društveno odgovornom poslovanju. Internacionalni naučni skup SM 2013: Strategijski menadžment i sistemi podrške odlučivanju u strategijskom menadžmentu, Palić – Subotica; Tema skupa: Korporativno upravljanje u funkciji održivog razvoja; Univerzitet u Novom Sadu, Ekonomski fakultet u Subotici, Zbornik radova, 18, 2013, str. 778-788.
  • Brkljač M. (2013). Modified CLV concept for use in turbulent economies. In the Proceedings of the 6th PSU-UNS International Conference on Engineering and Technology (ICET-2013), University of Novi Sad, Faculty of Technical Sciences, May 15-17, 2013, Novi Sad, Serbia, Paper No. T.9-2.1, pp. 1-4.
  • Brkljač M. (2013). Innovations in Function of Marketing Channels Development. In the Proceedings of the III International Symposium Engineering Management and Competitiveness 2013 (EMC 2013), University of Novi Sad, Technical faculty “Mihajlo Pupin”, June 21-22, 2013, Zrenjanin, Serbia, pp. 234-238.
  • Ćosić Đ., Brkljač M. (2013). Promotion of Insurance Companies by Investing in Preventive Measures. In the Proceedings of the III International Symposium Engineering Management and Competitiveness 2013 (EMC 2013), University of Novi Sad, Technical faculty “Mihajlo Pupin”, June 21-22, 2013, Zrenjanin, Serbia, pp. 69-72.
  • Brkljač M., Stanković J. (2013). The Role of ’Word of Mouth’ Communication in Service Marketing. In the Proceedings of the International Scientific Conference Deindustrialization: Phenomena, Consequences. University of Novi Sad, Faculty of Technical Sciences, June 15, 2013, Novi Sad, Serbia, pp. 253-263.
  • Brkljač M., Stanković J., Gajić S. (2013). Gaining a competitive advantage by integration of marketing and logistics. In the Proceedings of the 1st Logistics International Conference (LOGIC 2013), University of Belgrade, Faculty of transport and traffic engineering, November 28-30, 2013, Belgrade, Serbia, pp. 121-125.
  • Mesaroš I., Brkljač M., Leković K. (2013). `Bus advertising` – efikasan način oglašavanja u uslovima recesije. Treća internacionalna naučna konferencija „ekonomija integracija“ znanjem od recesije ka prosperitetu (ICEI 2013), Univerzitet u Tuzli, Ekonomski fakultet, decembar 06-07, 2013, Tuzla, BIH, str. 843-854.
  • Brkljač M., Simić R. (2014). Competitive advantage of service companies by creating strong brand through efficiency management. In the Proceedings of the IV International Symposium Engineering Management and Competitiveness 2014 (EMC 2014), University of Novi Sad, Technical faculty “Mihajlo Pupin”, June 20-21, 2014, Zrenjanin, Serbia, pp. 215- 220.
  • Simić R., Ilić M., Brkljač M., Simić D.T. (2014). Aplikacija za analizu poslovanja servisnih kompanija. XIII međunarodni naučno-stručni Simpozijum INFOTEH-JAHORINA 2014, Univerzitet u Istočnom Sarajevu, Elektrotehnički fakultet, Jahorina, Bosna i Hercegovina., mart 19-21, 2014, str. 779-783.
  • Stanković J., Brkljač M., Nikolić S.T. (2014). Strateški integrisane marketing komunikacije: dominacija ili jednakost elemenata? Internacionalni naučni skup SM 2014: Strategijski menadžment i sistemi podrške odlučivanju u strategijskom menadžmentu, Palić – Subotica; Tema skupa: Integracioni procesi u funkciji konkurentnosti i ekonomske efikasnosti; Univerzitet u Novom Sadu, Ekonomski fakultet u Subotici, Zbornik radova, 19, 2014, str. 1-11.
  • Brkljač M., Stanković J. (2015). Značaj E-kanala na međunarodnom tržištu hotelijerstva. Internacionalni naučni skup SM 2015: Strategijski menadžment i sistemi podrške odlučivanju u strategijskom menadžmentu, Palić – Subotica; Tema skupa: Strategija razvoja i konzistentnost ekonomskih sistema u uslovima globalizacije; Univerzitet u Novom Sadu, Ekonomski fakultet u Subotici, Zbornik radova, 20, 2015, str. 888-900.
  • Brkljač M., Cvjetićanin J., Maksimović L. (2018). Uticaj STEM obrazovanja na milenijumsku generaciju kao radnu snagu. Treća međunarodno znanstveno-stručna studentska konferencija SKEI 2018, Vukovar – 25.05.2018. R. Hrvatska; Tema skupa: STEM obrazovanje – Temelj razvoja modernog društva; Veleučilište „Lavoslav Ružička“ u Vukovaru, R. Hrvatska, Zbornik radova, 3, 2018, str. 38-46.
  • Brkljač M., Sudarević T. (2018). Sharing Economy and „Industry 4.0“ as the Business Environment of Millennial Generation – a Marketing Perspective. Annals of DAAAM & Proceedings, 29, pp. 1092-1101. DOI: 10.2507/29th.daaam.proceedings.156
  • Brkljač M., Lukić M. J., Dejanović M. A. (2018). Inovacije, nove tehnologije i milenijumska generacija – istovremeni razvoj. Fourth international scientific-business conference LIMEN 2018: Conference Proceedings: Leadership & Management: Integrated Politics of Research and Innovations; Belgrade, Serbia, December 13, 2018, pp. 411-418, DOI: https://doi.org/10.31410/limen.2018.411
  • Brkljač M., Stojanović I., Maksimović L. (2019). Analiza primene i izgradnje brenda kao instrumenta za sticanje konkurentske prednosti – primer tržišta restorana u Novom Sadu. Četvrta međunarodno naučno-stručna studentska konferencija SKEI 2019, Travnik – 09.05.2019. Bosna i Hercegovina; Univerzitet „Vitez“ u Travniku. Zbornik radova, 8, 2019, str. 216-237. ISSN: 1986-5945

M63 – Saopštenje sa skupa nacionalnog značaja štampano u celini:

  • Brkljač M., Živković A. (2013). Marketing ergonomskih tehničkih sistema i efekat na poslovanje. Zbornik radova 10. nacionalne konferencije sa međunarodnim učešćem ’Unapređenje sistema zaštite na radu’, Univerzitet u Novom Sadu, Fakultet Tehničkih nauka, oktobar 23-26, 2013, Tara, Srbija, 180-189. ISBN: 978-86-7892-549-8

Copyright © 2022 | Dizajn i izrada “Great Shade Factory” | Sva prava zadržana Alfa BK Univerzitet